Taloustieteellinen Yhdistys Nationalekonomiska Föreningen

Taloustieteellinen Yhdistys Nationalekonomiska Föreningen. TTY on tieteellinen seura, jonka tavoitteena on taloustieteellisen tutkimuksen tukeminen ja tunnetuksi tekeminen sekä talouspoliittisen keskustelun edistäminen. Yhdistyksen tärkeimmät toimintamuodot ovat Kansantaloustieteen päivien järjestäminen, esitelmä- ja seminaaritilaisuuksien järjestäminen sekä Kansantaloudellisen aikakauskirjan ja Finnish Economic Papers -aikakauskirjan julkaiseminen. Co Sihteeri Allan Seuri. HECER, PL 17 Arkadiankatu 7.

OVERVIEW

The site taloustieteellinenyhdistys.fi currently has a traffic ranking of zero (the smaller the better). We have inspected twenty-one pages within the domain taloustieteellinenyhdistys.fi and found five websites referencing taloustieteellinenyhdistys.fi.

TALOUSTIETEELLINENYHDISTYS.FI TRAFFIC

The site taloustieteellinenyhdistys.fi has seen diverging amounts of traffic all through the year.
Traffic for taloustieteellinenyhdistys.fi

Traffic ranking (by month) for taloustieteellinenyhdistys.fi

Traffic ranking by day of the week for taloustieteellinenyhdistys.fi

LINKS TO DOMAIN

east end analytics Data, analytics, statistics, startups, and behavioural economics

Data, analytics, statistics, startups, and behavioural economics. Analytics, lean and fat. 8211; How Networks are Revolutionising your World. 8211; How Good Ideas Spread.

WHAT DOES TALOUSTIETEELLINENYHDISTYS.FI LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of taloustieteellinenyhdistys.fi Mobile Screenshot of taloustieteellinenyhdistys.fi Tablet Screenshot of taloustieteellinenyhdistys.fi

TALOUSTIETEELLINENYHDISTYS.FI SERVER

We observed that the main page on taloustieteellinenyhdistys.fi took six thousand three hundred and eighty-five milliseconds to download. I could not observe a SSL certificate, so I consider taloustieteellinenyhdistys.fi not secure.
109.163.208.121

We detected that this domain is implementing the nginx/1.7.5 operating system.

Taloustieteellinen Yhdistys Nationalekonomiska Föreningen

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The site taloustieteellinenyhdistys.fi states the following, "TTY on tieteellinen seura, jonka tavoitteena on taloustieteellisen tutkimuksen tukeminen ja tunnetuksi tekeminen sekä talouspoliittisen keskustelun edistäminen." We noticed that the webpage said " Yhdistyksen tärkeimmät toimintamuodot ovat Kansantaloustieteen päivien järjestäminen, esitelmä- ja seminaaritilaisuuksien järjestäminen sekä Kansantaloudellisen aikakauskirjan ja Finnish Economic Papers -aikakauskirjan julkaiseminen." It also stated " HECER, PL 17 Arkadiankatu 7."

SEEK MORE DOMAINS

Taloustieto Oy

On vuonna 1988 perustettu kustannusyhtiö, jonka omistaa Elinkeinoelämän tutkimuslaitos ETLA. Taloustieto kustantaa yleistajuista taloudellista kirjallisuutta, ETLAn sarjoissa ilmestyvät julkaisut, sanakirjoja ja sanastoja sekä vuosikirjajulkaisun Suhdanne. Kirjat toimitetaan postitse ilman eri kuluja. Kirjat voi hankkia myös hyvin varustetuista kirjakaupoista.

TTOP - Taloustiedon Opettajat TTOP ry

Uudet opetussuunnitelmat astuvat voimaan syksyllä 2016. Kuntien tiukka rahatilanne hidastaa koulujen siirtymistä digimaailmaan. Mielestäni Kirsi Harra Vauhkonen puhuu asiaa. Kädentaidot ovat edelleen tärkeitä ja n.

Taloustieto - YH02 Tämä blogi on toistaiseksi päivittämätön

Tämä blogi on toistaiseksi päivittämätön. Pahoittelut, mutta valitusta arkistosta ei löytynyt etsimääsi. Kokeile hakua löytääksesi aiheeseen liittyvän artikkelin. Luo ilmainen kotisivu tai blogi osoitteessa WordPress. Get every new post delivered to your Inbox. Build a website with WordPress.

Etusivu - Taloustutkimus Oy

Suomalaisista grillaa kesällä vähintään kerran viikossa. Suomalaisista työssäkäyvistä kokee olevansa tärkeä osa työyhteisöään. Suomalaisista on palauttanut verkkokaupasta ostettuja tuotteita. Illainen tiedontarve Sinulla on? Kerro se meille, niin teemme ratkaisuehdotuksen ja annamme tarjouksen. Soita 050 500 9999 tai jätä alle sähköpostiosoitteesi niin otamme Sinuun yhteyttä! .